6a

19.04.2020

Uczniowie klasy 6a przesyłają zaproszenie dla uczniów, którzy chcieliby podjąć naukę w klasie 7 (dwujęzycznej) w SP nr 51 w Gdyni.

 

MUZYKA

Lekcja 21 z podręcznika - Z muzyką w tle.

Uzupełnij kartę pracy i wyślij do mnie.(w załączniku)

1. Karta pracy - Z muzyką w tle - pobierz

JĘZYK FRANCUSKI

1. Zadania do wykonania 20-30.04.2020 - pobierz

Załącznik nr 1 - pobierz

Załącznik nr 2 - pobierz

Załącznik nr 3 - pobierz

Załącznik nr 4 - pobierz

JĘZYK ANGIELSKI

Grupa zaawansowana

1. Subject: Invitations. Uczniowie rozwiązują zad. 3 i 4 z podręcznika str. 100 oraz z ćwiczeń str. 63. Sprawdzimy to na lekcji on-line.

2. lekcja on-line (środa godz. 11) Subject: Listening (str. 102 podręcznik, str. 65 ćwiczenia)

3. Subject:15 Of The Most Bizarre And Unique Animals. Tym razem proponuję pracę z tekstem spoza podręcznika. Proszę wejść na stronę: https://animalchannel.co/15-unique-animals/ i przeczytać tekst. Potem proszę wykonać zadania z załączonego pliku. Można to zrobić w pliku Word (nie drukując kartki tylko wpisując odpowiedzi w wykropkowanych miejscach) i odesłać mi do sprawdzenia na dodatkową ocenę. Zadania mogą wydać się na pierwszy rzut oka trudne, ale proszę spróbować.

1. Załącznik Bizarre Animals - pobierz

Grupa II

1. Zadania do wykonania 20-24.04.2020 - pobierz

WF

Pływanie

1. Ćwiczenia rozciągające - pobierz

Trening pływaka 1 - pobierz

Trening pływaka 2 - pobierz

Trening pływaka 3 - pobierz

Żeglarstwo

Do pobrania z linku https://www.polsailing.pl/res/files/201907/abc-optimista-calosc-mala-rozdzielczosc.pdf książka „abc optimista” opracowana przez Polski Związek Żeglarski. Przeczytajcie 2 rozdziały: Moja Przygoda z Żeglarstwem oraz Dlaczego Łódka płynie.

WF

Gra sportowy monopol do pobrania. Grę drukujemy zachęcamy rodzinę do zabawy. Instrukcja znajduję się na planszy do gry, są tam też wypisane potrzebne rzeczy do gry.

Do wykonania również krótki test Zuchory w załączniku.

1. Test Zuchory - pobierz

2. Gra monopoly - pobierz

JĘZYK ANGIELSKI

Grupa zaawansowana

1. Subject: Invitations. Uczniowie rozwiązują zad. 3 i 4 z podręcznika str. 100 oraz z ćwiczeń str. 63. Sprawdzimy to na lekcji on-line.

2. lekcja on-line (środa godz. 11) Subject: Listening (str. 102 podręcznik, str. 65 ćwiczenia)

3. Subject:15 Of The Most Bizarre And Unique Animals. Tym razem proponuję pracę z tekstem spoza podręcznika. Proszę wejść na stronę: https://animalchannel.co/15-unique-animals/ i przeczytać tekst. Potem proszę wykonać zadania z załączonego pliku. Można to zrobić w pliku Word (nie drukując kartki tylko wpisując odpowiedzi w wykropkowanych miejscach) i odesłać mi do sprawdzenia na dodatkową ocenę. Zadania mogą wydać się na pierwszy rzut oka trudne, ale proszę spróbować.

JĘZYK POLSKI

1. Temat 1: Rodzaje podmiotów w zdaniu - ćwiczenia. Uczniowie powtarzają informacje ze str. 246-247 (niebieska ramka) w podręczniku a następnie rozwiązują zadania 2/247 i 3, 4, 5 ze strony 248. Sprawdzimy to w piątek na lekcji on-line.

2. Temat 2: Rodzaje podmiotów w zdaniu - karta pracy. Proszę pobrać kartę z załącznika. Nie trzeba jej drukować. Odpowiedzi należy zapisać w zeszycie.

3. Temat 3: Rozpoznawanie podmiotów w zdaniach. Proponuję tym razem pracę ze stroną internetową MEN: https://epodreczniki.pl/a/bez-klopotu-rozpoznasz-typy-podmiotow/D1Gv0isE5 Warto uzupełnić zadania 1, 3, 4, 5 i 6 a następnie kliknąć "sprawdź", żeby zobaczyć, czy opanowaliśmy dobrze temat. Zdjęcia sprawdzonych ćwiczeń można przesłać mi na maila.

4. Temat 4: Każdy się czegoś boi - wiersz Joanny Kulmowej. Uczniowie czytają wiersz "Nie mów, że się nie boisz" na stronie 249 w podręczniku. Zastanówcie się nad odpowiedziami do zad. 2 pod tekstem. Do zeszytu przepiszcie definicję ANAFORY (żółta ramka str. 250) i wyszukajcie anafory w zad. 4. Zadanie 3 zróbcie pisemnie w zeszycie, zastanówcie się czy w czasach pandemii wiersz nabiera nowego znaczenia.

5. Lekcja on-line, piątek godz. 11. Proszę mieć przygotowane notatki do zadań ze str. 247-248 (będę o to pytać), następnie przejdziemy do tematu 5: Rodzaje orzeczeń w zdaniu. Przeczytamy informacje i zrobimy zadania ze stron 254-255 w podręczniku.

1. Podmiot i wykresy zdań - pobierz

MATEMATYKA

20.04.2020-lekcja online-proszę podręcznik i zeszyt przygotować
21.04.2020-Temat: Obliczenia procentowe. Utrwalenie i powtórzenie wiadomości

Na tej lekcji utrwalę wiedzę z zakresu posługiwania się obliczeniami procentowymi.

22.04.2020- lekcja online-proszę podręcznik, zeszyt ćwiczeń, zeszyt
23.04.2020 Temat: Porównywanie liczb. Wprowadzenie

Na tej lekcji nauczę się porównywać liczby.

24.04.2020  Temat: Porównywanie liczb. Utrwalenie i powtórzenie

Na tej lekcji powtórzę wiedzę z zakresu porównywania liczb.

PLASTYKA

Temat : Jak pokazać sztukę – wystawy, galerie, zbiory muzealne.

https://epodreczniki.pl/a/jak-pokazac-sztuke---wystawy-galerie-zbiory-muzealne/DuuzjuRw4

  • przeczytaj historie kolekcjonowania dzieł sztuki,
  • wirtualny spacer po muzeum (ilustracja 2),
  • różnice pomiędzy galerią sztuki, a muzeum (ilustracja 3 i 4),
  • spróbuj zastanowić się czy znasz muzea lub galerie znajdujące się w pobliżu miejsca zamieszkania,
  • sprawdź swoje zdobyte wiadomości wykonując zadania.

TECHNIKA

Temat: Drony – urządzenia o nieograniczonych możliwościach.

  • przeczytaj podręcznik str.62 – 63
  • zadanie:

Do czego wykorzystywane są drony? (wykonaj w zeszycie).

INFORMATYKA

Obowiązują zadania z poprzedniego tygodnia, których termin realizacji jest do 30.04.2020 r.

BIOLOGIA

1. Zadania do wykonania - pobierz

GEOGRAFIA

1. Zadania do wykonania - pobierz

RELIGIA

1. Zadania do wykonania - pobierz

6a angielski grupa zaawansowana

1. Subject: Invitations. Uczniowie rozwiązują zad. 3 i 4 z podręcznika str. 100 oraz z ćwiczeń str. 63. Sprawdzimy to na lekcji on-line.

2. lekcja on-line (środa godz. 11) Subject: Listening (str. 102 podręcznik, str. 65 ćwiczenia)

3. Subject:15 Of The Most Bizarre And Unique Animals. Tym razem proponuję pracę z tekstem spoza podręcznika. Proszę wejść na stronę: https://animalchannel.co/15-unique-animals/ i przeczytać tekst. Potem proszę wykonać zadania z załączonego pliku. Można to zrobić w pliku Word (nie drukując kartki tylko wpisując odpowiedzi w wykropkowanych miejscach) i odesłać mi do sprawdzenia na dodatkową ocenę. Zadania mogą wydać się na pierwszy rzut oka trudne, ale proszę spróbować.