Egzamin Ósmoklasisty
Uczniowie klas ósmych w dniu egzaminu:
· przychodzą o godz. 8.30,
· sprawdzają listy zdających w salach,
· losują numer stolika przed wejściem do sali egzaminacyjnej,
· zajmują miejsce w sali.
Uczniowie przed egzaminem otrzymują kopertę z naklejkami do zakodowania pracy, które zawierają nr PESEL i kod szkoły. Należy sprawdzić, czy PESEL został wydrukowany poprawnie, jeżeli nie, należy natychmiast zgłosić nieprawidłowości przewodniczącemu komisji w sali. Nr PESEL znajduje się na Waszej legitymacji szkolnej i pasku, który otrzymacie w sali przed egzaminem.
PO KAŻDEJ CZĘŚCI EGZAMINU KOPERTĘ Z NIEWYKORZYSTANYMI KODAMI NALEŻY ZWRÓCIĆ KOMISJI W SALI
Uczniowie powinni posiadać legitymację szkolną, długopis z czarnym atramentem, linijkę (matematyka). Mogą wnieść do sali małą butelkę wody, którą stawiają na podłodze przy ławce.
BEZWZGLĘDNIE NIE WOLNO WNOSIĆ DO SALI EGZAMINACYJNEJ URZĄDZEŃ TELEKOMUNIKACYJNYCH
Uczniowie otrzymają testy o godz. 9.00 każdego dnia.
24 maja 2022r. - język polski - 120' (180')
25 maja 2022r. - matematyka - 100' (150')
26 maja 2022r. - język obcy - 90' (135')
PRZYPOMINAMY O KONIECZNOŚCI SAMODZIELNEGO ROZWIĄZYWANIA ZADAŃ W CZASIE EGZAMINU
- Szczegóły
- Maliszewska Danuta
- Utworzono: 17 luty 2022
Spotkania informacyjno- integracyjne w SP51
- Szczegóły
- Maliszewska Danuta
- Utworzono: 14 luty 2022
Konkurs plastyczny "Już od dawna o tym marzę, żeby dzielnym być żeglarzem"
10.02.2022
Do pobrania:
- Szczegóły
- Żurawski Janusz
- Utworzono: 12 luty 2022
Zapraszamy do oddziału przedszkolnego
- Szczegóły
- Maliszewska Danuta
- Utworzono: 08 luty 2022
Zapraszamy do SP51 - 2022/2023
Klasa z innowacją matematyczno-przyrodniczą „Przestrzeń w myśleniu”
- Przygotowana dla uczniów o wszechstronnych zainteresowaniach, wykazujących predyspozycje do nauk ścisłych, pragnących odkrywać sekrety matematyki i przyrody.
- Dla dzieci, które fascynują się rozwiązywaniem problemów matematycznych, przyrodniczych; poszukują powiązań między różnymi zjawiskami i cechują się myśleniem abstrakcyjnym oraz zamiłowaniem do eksperymentów.
- Kreatywna matematyka pozwoli dzieciom na samodzielne szukanie nowatorskich rozwiązań, a wyjaśnianie logicznych zagadek pobudzi ciekawość. Uczymy: bawiąc się, współpracując i integrując.
- Różne metody pracy pozwolą uczniom poznać zasady współpracy oraz kształtować pewność siebie i odwagę do przedstawiania innym swoich osiągnięć.
- Dzieci poznają różnorodne sposoby prezentacji swoich koncepcji oraz autoprezentacji.
- Myślenie matematyczne pozwoli dostrzec relacje między elementami życia codziennego, a rolą tych elementów we współczesnym świecie.
mgr Ewa Kurasz
Klasa z innowacją programową z języka angielskiego
- Celem innowacji jest szerzenie idei otwartości i wrażliwości na język obcy. Ma on rozbudzać motywację do uczenia się języków obcych, a jednocześnie kształtować poczucie tożsamości dzieci z rodzimą kulturą i językiem ojczystym.
- Intensywna nauka języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej daje znacznie więcej niż tylko korzyści językowe: pozytywnie wpływa na rozwój mózgu, poszerza horyzonty i sprzyja większej otwartości, umożliwia nawiązanie wartościowych znajomości i rozbudza ciekawość świata.
- Wiadomości i umiejętności będą wplecione w różnorodne zabawy oraz zajęcia, tworząc spójną całość z zagadnieniami ze wszystkich dziedzin edukacji wczesnoszkolnej. Dzięki temu stworzymy solidne fundamenty ułatwiające rozwijanie potencjału językowego.
- Zapoznamy się z wybranymi wiadomościami na temat kultury, sztuki, historii, zwyczajów i życia codziennego w krajach anglojęzycznych.
mgr Magdalena Kubiak
Klasa turystyczna z elementami żeglarstwa
- Zapraszamy do klasy pierwszej, w której realizować będziemy podstawę programową rozszerzoną o zagadnienia turystyczno-żeglarskie.
- Chcemy zachęcić uczniów do regularnego ruchu, podkreślając korzystny wpływ aktywności na wyrobienie wytrwałości i systematyczności we wszystkich dziedzinach życia.
- Edukację wyróżnia zwiększona liczba godzin zajęć w terenie.
- We współpracy z Pomorskim Związkiem Żeglarstwa poznamy podstawy tej aktywności na wodzie - w gdyńskiej marinie i na Zatoce Gdańskiej.
- Zależy nam, by klasa była zgraną grupą i umiała współpracować w różnych warunkach, dlatego przewidujemy liczne zadania i gry zespołowe. Gwarancją efektywnej współpracy jest przestrzeganie zasad dyscypliny i wspólnego poszanowania, czego będziemy uczyć się, bazując na głównych wartościach harcerskich.
- Poznamy podstawy ratownictwa medycznego, co zapewni uczniom poczucie bezpieczeństwa oraz nauczy codziennej zaradności. Nauczymy się zasad zdrowego odżywiania poprzez wspólne przygotowanie prostych posiłków.
mgr Zofia Granos
- Szczegóły
- Maliszewska Danuta
- Utworzono: 08 luty 2022
Pomorskie Żagle Wiedzy - nabór trwa
https://www.gdynia.pl/nauka-2,7718/startujemy-z-projektem-dla-przyszlych-zeglarzy,563094
- Szczegóły
- Maliszewska Danuta
- Utworzono: 08 luty 2022
Strona 4 z 104