Klasa A 2015-2018

20.06.2017

Rewolucja (real.: Maciej Śliwiński, Piotr Wilma, Kacper Sępiński, Wiktor Szukalski)

Domek z kart (reż. Weronika Balana)

Egzamin (reż. Anna Mrówka)

Masz nową wiadomość (reż. Julia Tessmer)

4.06.2017

Miasto 51 – to nazwa gazety nowej Szkoły Podstawowej nr 51 w Gdyni…, której nie można jeszcze nigdzie kupić, zobaczyć i przeczytać, a która została zgłoszona do konkursu „Moja szkoła jest najlepsza”, zorganizowanego już po raz drugi przez Pomorski Portal Informacyjny MlodaGdynia.pl pod Honorowym Patronatem Posła na Sejm RP Małgorzaty Zwiercan i Prezydenta Gdyni Wojciecha Szczurka.

Ogłoszenie wyników nastąpiło 4 czerwca 2017 r. na Placu Grunwaldzkim w Gdyni podczas festynu z okazji Dnia Dziecka. Nasza praca zajęła II miejsce… i tutaj pojawił się pewien dylemat: wiemy z kim przegraliśmy, natomiast nie wiemy z czym…

W nagrodę dostaliśmy bezpłatną lekcję wf w JumpCity i warsztaty public relations.

Nasza gazetka powstała po warsztatach dziennikarskich przeprowadzonych przez Mariusza Sieraczkiewicza – redaktora naczelnego portalu MlodaGdynia.pl. W przygotowaniu wydania konkursowego gazetki uczestniczyli: Emilia Rożynek, Marta Chmielecka, Anna Dutkiewicz, Agata Fajkowska, Sara Klebba, Aurelia Krzon, Paulina Półtorak, Paweł Pleszczyński, Rozalia Pusz, Paweł Szczepański, Agnieszka Tomaszewska, Joanna Wodniczak, Anna Wolna.

Zdjęć do wydania użyczyli: Danuta Rynkiewicz, Małgorzata Muchowska, Oliwia Dajnowiec, Elżbieta Szponar, i Janusz Żurawski.

Redakcja, korekta: Anna Mytkowska, Janusz Żurawski.

Opieka artystyczna: Danuta Rynkiewicz.

Więcej zdjęć z finału i ...gotowania zupy owocowej pod linkami:

http://mlodagdynia.pl/galeria/przegladaj/6003

http://mlodagdynia.pl/galeria/przegladaj/6004

16.05.2017

Warsztat dziennikarski Moja szkoła jest najlepsza. Projekt MIASTO 51

Prowadzenie: Mariusz Sieraczkiewicz Młoda Gdynia/Kurier Gdyński.

10.05.2017

Temat warsztatów: PRZEKRACZAJĄC GRANICE

Kim są uchodźcy? Skąd pochodzą? Jaka jest różnica między nimi a imigrantami?

Uchodźcy oprócz pomocy materialnej potrzebują również zrozumienia i życzliwości społeczeństwa, które udzieliło im schronienia. Zajęcia mają na celu kształtować postawę wrażliwości i akceptacji na problemy potrzebujących, ukazując z innej strony problematykę praw człowieka.