2b

13.05.2016

Grupa uczniów klas: 1a i 1b w ramach kółka biologicznego przygotowała i przeprowadziła projekt edukacyjny pt. „Zwierzę - najlepszy przyjaciel człowieka”.

Praca zespołowa obejmowała m. in. opracowanie ciekawych informacji na temat budowy i życia wybranych zwierząt, sfotografowanie ich oraz przeprowadzenie ankiety wśród wybranej grupy uczniów naszego gimnazjum na temat zwierząt towarzyszących nam w domu. Pytania obejmowały zagadnienia dotyczące podstawowych obowiązków i zajęć, które wiąże się z opieką nad zwierzętami. Chodziło miedzy innymi o wychodzenie na spacery, karmienie i zabawy z pupilem. Odpowiedzi ankietowe ujęte zostały w postaci diagramów słupkowych.

Wyniki badań jednoznacznie wskazały, że większość z nas uważa, że zwierzę może być najlepszym przyjacielem człowieka!

25 kwietnia 2016 roku pojechaliśmy do ZOO w Oliwie. Podróż pociągiem SKM i autobusem minęła szybko oraz wesoło. Połączyliśmy przyjemne z pożytecznym: spacer na świeżym powietrzu razem z nauką o zwierzętach i ich naturalnym środowisku. Było wspaniale! (B.Sz.)

16.04.2016 r., w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Gdyni odbył się Otwarty Turniej Tenisa Stołowego. Naszą szkołę reprezentowała Suzana Pulawski z klasy 1b, która zdobyła I miejsce.

Gratulujemy!

 

 

On Thursday 14.04.2016 me and my class went to the Infobox for a lesson about the architecture of Gdynia, which was conducted in English.

The lesson started in a big room where were 4 big touch screens (depicted the satellite picture of Gdynia) and the very big mock-up of Gdynia center and surround. We started from looking for something interesting on the mock-up. Then we painted and wrote in our books, which the teacher gave us, our impressions from Infobox and area outside. We had also to marked streets and places in Gdynia center on mini map. After then we went upstairs into a smaller room. Our task was to build some thinks which, according to our predictions, could be on the place of Infobox after 100 years, for example: a bus stop, a see tower, a place for children or dogs, and a place for fun. We worked divided into groups. Each group chose an another architecture task. As material we used some cardboard, cardboard box, paper, nuts and many other rubbish thinks. We created really cool structures. Then we presented our ideas connected with our creatures.

I think this lesson was very educational, funny, and interesting. (MW)